Remy:

Mijn traject bij MindYourself was zeer waardevol. Vanaf het begin kon ik snel terecht en werd ik gekoppeld aan een fantastische ervaringsdeskundige begeleider met veel ervaring. Door hun begeleiding leerde ik over mijn ziekte, mijzelf en vooral hoe ik de twaalf stappen moest toepassen in mijn herstel. De een-op-een begeleiding met mijn ervaringsdeskundige begeleider bleek het meest waardevol en hielp me enorm. We bouwden een fijne band op, en ik kreeg de handvatten die ik nodig had om zelfstandig verder te gaan. Bovendien werk ik nog steeds samen met een ervaren sponsor die me ondersteunt.
 
Mijn belangrijkste uitdaging bij Mind Yourself was omgaan met een gebroken hart, wat veel pijn en strijd met zich meebracht. Dankzij wat ik leerde in de sessies bleef ik clean; ik realiseerde me hoe belangrijk het is om mijn gevoelens te voelen en niet te vluchten in middelen. Ik ben trots dat ik in vijftien maanden maar één uitglijder heb gehad en al acht maanden gestopt ben met roken. Bovendien heb ik een prachtige, leuke vriendin die me gelukkig maakt, en ik leid nu een clean leven.
 

Herkenbaar?

Misschien herken je iets in het verhaal van Debbie…