Priscilla:
Het gaat nu echt goed met mijn leven. Ik heb een stabiele routine, liefde en alles wat ik nodig heb om gelukkig te zijn. Mijn herstel gaat goed en ik blijf clean.
Soms zijn er lastige momenten, vooral als ik veel stress heb. Maar ik heb geleerd om erover te praten of oplossingen te zoeken.
Met mijn gezin gaat het ook goed. We werken samen aan onze doelen, zoals het halen van ons rijbewijs en een nieuwe woning.
Mijn dochter is zo’n lief en slim meisje. Ze helpt me echt door dit proces heen. Ik mis mijn andere kind nog steeds, maar mijn dochter maakt het een beetje beter.
Ik ben trots op mijn herstel. Ik ben clean en stabiel, en dat voelt goed. Ik heb ook goed contact met andere mensen die hetzelfde meemaken.
In april heb ik een afspraak bij het UWV om te kijken naar mijn toekomst. Ik wil heel voorzichtig beginnen en kleine stappen zetten, zoals ik geleerd heb tijdens mijn herstel.
Ik wil iedereen van MindYourself bedanken die me gesteund heeft. Jullie betekenen veel voor me en ik ben jullie heel dankbaar.
Priscilla
