Neem contact met ons op

Procedure

 

procedure medezeggenschap, klachten en ideeën.

Cliënt en begeleiders.

Deze procedure beschrijft de medezeggenschap, signalering en interne klachtenafhandeling die als doel heeft cliënten mee te laten denken over de ontwikkelingen binnen MindYourself, signalen die door medewerkers worden opgepikt tijdens begeleiding te registeren en klachten zoveel mogelijk op te lossen zonder dat de externe klachtencommissie wordt ingeschakeld.

De cliënt heeft altijd de mogelijkheid een officiële klachtenprocedure op te starten.

Cliënten die begeleiding krijgen of begeleiding hebben gehad en die ideeën hebben over de bedrijfsvoering of hun begeleiding kunnen deze ideeën kenbaar maken bij de organisatie. Daarnaast kan het zijn dat ze niet tevreden zijn over de begeleiding of over andere zaken die de organisatie aangaan, in dat geval kunnen cliënten een klacht indienen.

MindYourself ziet ideeën, signalen en klachten als een belangrijk middel om de kwaliteit van het handelen te verbeteren en gaat daarom serieus in op alle ideeën, signalen en klachten die haar bereiken. Het doel is om de ideeën te beoordelen en evt. toe te passen, signalen op te vangen en te registreren en klachten zoveel als mogelijk is binnen de organisatie in samenspraak met de cliënt op te lossen zonder daarbij gebruik te hoeven maken van de officiële klachtencommissie. Lukt dit niet dan kunnen officiële procedures gevolgd worden.

Klachten van cliënten worden indien mogelijk direct door de begeleider met de cliënt besproken en zo spoedig mogelijk intern opgelost.

Je kunt ideeën, verbeterpunten of het klachten formulier mailen naar miriam@mindyour-self.nl

Download hier onze klachtenprocedure

Download hier het meldingsformulier 

Teruggebeld worden door Mindyourself?

14 + 8 =

Email

info@mindyour-self.nl

Telefoonnummer

072- 2220101

 

Adres

Stationsweg 52, 1815CD Alkmaar
Nederland